< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Skijaška groznica

22.11.2008., subota

Snježna bjelina, tišina, mir, toplina planinske kućice okružene borovima… i da ne nastavljam dalje, jer tko zna kad bih se zaustavila u opisivanju jedne takve idilične zimske slike i što bih joj sve dodala.

Baš bih se voljela naći u tom okruženju, takvi prizori otkrivaju ono lijepo lice zime. Divno bi bilo kad bi samo to činilo zimu, bez onih ružnih popratnih pojava poput dugosvirajućeg sivila i trajnolebdeće magle.

No, kad je u pitanju to doba godine, ljepše je misliti o zimskim radostima. O skijanju, recimo. Vrijeme je da razmislimo kamo ćemo na zimovanje.

Kriza? Kakva kriza? Ona o kojoj govori premijer? Ma to je samo njegov neobični smisao za predbožićne šale i pošalice s ministrom Šukerom. Tako je bilo i u studenom 2006. kad su se nešto ušeprtljili oko državne blagajne pa je premijer nakon toga slavodobitno uskliknuo: "Tko je rekao da nema novca?"

Osim toga, mediji neprestano izvještavaju o tome kako mi Hrvati, unatoč krizi, živimo lagodnim životom. Nisu to pusta naklapanja, sve je potkrijepljeno brojčanim podacima.

Spomenu li meteorolozi snježne pahulje, odmah počinje i priča o onih famoznih 200 000 hrvatskih skijaša. Čim čujem taj podatak, uhvati me skijaška groznica iako o skijanju nemam pojma. Ali, 200 000 ljudi, pa to je 400 000 skija, hej! Pa još 400 000 pancerica i isto toliko štapova. To je 1 200 000 dijelova skijaške opreme!

I onda neka netko kaže da to ne zvuči dobro!

Kad sam jutros čula da je na Plitvicama palo nekih osam centimetara snijega, obuzeta tom skijaškom groznicom, počela sam planirati kako ne bi bilo loše da za početak požurim tamo pa naučim skijati. Što prije svladam tu tehniku na domaćem terenu, prije ću otputovati na neki fensi-šmensi glečer i tamo pokazati svoje novostečeno umijeće pa će i moje skije biti među onih 1 200 000 dijelova opreme.

U tom raspoloženju, nazovem jutros svog prijatelja Bubija i, između ostalog, oduševljeno najavim skijašku sezonu:

-Slušaj, na Plitvicama je već palo osam centimetara snijega!
-Samo osam? Treba još pričekati.
-Koliko još? Je li dvadeset centimetara dovoljno za skijanje?
-Pa da.

Nakon tog razgovora opet počnem misliti o brojkama. Sad bi zlobnici rekli da smo mi žene opterećene veličinom. Ali sa skijanjem je to tako, ako želiš dobru tehniku, mora biti i dovoljno velik snijeg.

Osam centimetara…hm…do 20 još treba 12 centimetara. Ako 8 podijelim s 20, to je 0,4. Onda 0,4x100. To je 40 %.

Ček, ček… Što je onda to s brojkama… Ako ima 4 500 000 Hrvata, od toga 200 000 skijaša; to je… oko 4 %. Samo četiri posto…

Zato ja volim medije. Oni to znaju ljepše reći. Bolje zvuči kad se kaže 200 000. Dvjesto tisuća… Nećemo valjda reći – četiri posto???

Dvjesto tisuća skijaša…četiristo tisuća skija…isto toliko pancerica…

- 20:59 - Komentari (45) - Isprintaj - #